Rólunk


 

A Duna House hálózat 1998-ban indult, majd 2002-től franchise rendszerben kezdte meg terjeszkedését. A növekedést jól mutatja, hogy jelenleg a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett Duna House cégcsoport  3 országban van jelen, Lengyelországban a piacvezető Metrohouse tulajdonosa, Csehországban pedig szintén Duna House márkanév alatt működtet ingatlanirodákat. Magyarországon jelenleg 130 irodánkban közel 1400 értékesítő kolléga segíti Ügyfeleink ingatlan ügyleteit lebonyolítani. A legismertebb ingatlanközvetítői márkanév mellett rengeteg díj birtokosa a cégcsoport, továbbá az ingatlanokhoz kapcsolódó pénzügyi és egyéb szolgáltatások terén vezető pozíciót tölt be.

 

 

Az első Duna House irodát Szombathelyen a Thököly utcában 2006-ban, 24 évesen, a jelenlegi Óbudai Egyetem végzőseként, államvizsgáim mellett  nyitottam meg, ami azóta is működik. Egy olyan piacon indultunk, ahol már rengeteg ingatlanos dolgozott, de akkor még a szakma inkább címkiadásról szólt és legkevésbé egy komplex szolgáltatásról. 2008-ban nyitottuk meg második irodánkat a Kőszegi utcában, amikor a válság miatt inkább mindenki bezárt. Az elmúlt 15 év sikerei, elért eredményeink pedig igazolják, hogy a körülmények változhatnak időről-időre, lehet pörgő piac vagy éppen gazdasági válság is, de semmi sem fontosabb ebben a munkában, mint a kitartó, ügyfélbarát hozzáállás, valamint a tanulni akarás, ami egyértelműen sikerhez vezet. Mai napig aktív tagja vagyok az irodának, folyamatosan azon dolgozom mit, hogyan lehetne jobban, hatékonyabban, kicsit másképp csinálni. A cél pedig nem más, mint a folyamatos növekedés, azaz kollégáimmal közösen évről-évre több sikeres értékesítést hozzunk össze és ezzel növeljük elégedett Ügyfeleink táborát.  

 

Zsigmond Balázs
Franchise partner / Iroda tulajdonos

 

 

"Egészen fiatal kori gondolat volt, hogy szeretnék ingatlanok értékesítésével foglalkozni. Első szárnypróbálgatásaimat 2003-2005-ben egy kisebb irodánál éltem meg, több-kevesebb sikerrel.  Kisebb szünet után, 2009-ben csatlakoztam a Duna House szombathelyi csapatához értékesítőként, majd 2015-től a Thököly utcai iroda vezetőjeként dolgozok.

Miért pont a Duna House-hoz? Szeretném azt mondani, hogy egy racionális érvekkel alátámasztott, jól megtervezett döntés végeredménye volt, de az az igazság, hogy a véletlennek nagyobb szerepe volt. Utólag fontosabbnak érzem azt a kérdést, hogy „Miért maradtam itt?”

A háttér, a szakmai fejlődés, a környezet, talán a kollégák? Kétségtelenül mind-mind fontos szempont, de ezeket lehet, hogy megtaláltam volna máshol is. Ráadásul az osztrák határ közelsége miatt számtalan egyéb lehetőség csábított. Mégis maradtam.

Az okok között a legmeghatározóbb, az az innovatív szemléletű gondolkodás, mely velejéig beleivódott a Duna House mindennapjaiba. Ez az a hely ahol fontos az egyén véleménye. Ez az a hely ahol az első perctől meghallgattak, odafigyeltek rám, és örültek ha kérdeztem. Ez az a hely ahol probléma, nem teher, hanem lehetőség. 

Én pedig szeretem, ha a dolgok előre mennek, ha változnak, ha mindig mindent próbálunk jobban csinálni. Ha nem félünk a kudarctól, merünk szokatlan megoldásokat választani a sikerért.  Számtalan megnyert díj, eredmény, de főleg az elégedett, visszatérő ügyfelek igazolják, hogy jó helyen vagyok! Szóval ez az a hely, az én helyem!  Mindent figyelembe véve kijelenthetem, hogy az ország legjobb ingatlanhálózatához, azon beül is az egyik legsikeresebb irodához kerültem.

Gábor Árpád
Értékesítési vezető, Thököly u. 46.

 

 

2011 óta dolgozok a Duna House-nál, jelenleg Értékesítési vezetőként a Kőszegi utcai irodában. Eredeti szakmámtól teljesen eltávolodva, akkor adminisztratív munkából érkezve kezdtem értékesítőként, mondhatjuk „zöldfülűként”. Fogalmam sem volt az ingatlan értékesítésről, csak filmekben találkoztam a kiskosztümös hölgyekkel, akik minden házat eladnak, kedvesen mosolyognak és nagyon jól keresnek.

Ez egy álmom volt…..de nem azért, mert elérhetetlen, hanem azért mert megvalósítható, ha az ember eléggé akarja.

Én akartam, küzdöttem, mert munka nélkül nem lehet pénzt keresni. Tanultam, segítettem embereken. Valakinek a „személyi asszisztense” voltam, másnak segítettem kijutni a túlterhelt hiteléből és még mesélhetnék számos történetet, ami eddig velem történt itt. Ez a szakma, nem egy „otthonülős”, kényelmes vállalkozás, itt küzdeni kell, segíteni és alázatosnak lenni, de néha keménynek, magabiztosnak és határozottnak. 2017-ben lehetőséget kaptam, azóta a Kőszegi utcai iroda vezetőjeként dolgozom és egyértelmű célom az, hogy irodánk a legjobb legyen Szombathelyen.

Borsos Judit
Értékesítési vezető, Kőszegi u. 13.




Vissza az előző oldalra!
- Magyar